Меню
Ваш кошик

Оплата и доставка

Як здійснюється оплата?

Більшість товарів можна оформити без передоплати. Оплата в такому разі відбувається при отриманні, але двома частинами. Перша - за меблі, доставку і занос на поверх (при необхідності) Ви віддаєте гроші водієві. Друга - за збірку (знову таки, якщо вона замовлена) платите майстру після того, як Вам зберуть меблі.


Є певні випадки, коли передоплата необхідна:

М'які меблі (дивани, матраци, ліжка, м'які куточки), корпусні меблі під замовлення - обов'язкова передоплата мінімум 20% від вартості.

За всіма замовленнями, які відправляються Новою Поштою, Дедівері, Міст-Експресом і ін. Кур'єрськими службами.

Також передоплата потрібна на ті товари, де це зазначено в описі.


Способи оплати

Кур'єру готівкою при отриманні

На розрахунковий рахунок

Privat24 / готівкою у відділенні ПриватБанку

Картою Visa / MasterCard через термінал

Післяоплата (за мінусом передоплати) у відділенні перевізника.


Як здійснюється доставка по Дніпру і передмістю?

Адресна безкоштовна доставка по Дніпру, здійснюється нашим транспортом в заздалегідь узгоджений з покупцем день з 09: 00-18: 00. Занесення на поверх, за умови, що все поміщається в  грузовий ліфт і ліфт робочий - 100 грн. Підйом меблів вручну необхідно замовити у менеджера при оформленні замовлення, вартість заносу 50грн поверх. По Дніпропетровській області зможемо доставити власним транспортом, доставка від 150грн. (Остаточну вартість уточнюйте).

По готовності замовлення, наші менеджери з Вами зв'яжуться заздалегідь - за добу до доставки і точніше зорієнтують по часу прибуття машини. Ми намагаємося говорити точний час, але, на жаль, ми не можемо передбачити абсолютно всі нюанси при доставці, тому цілком реально, що машина може запізнитися. Якщо час запізнення більше однієї години, з Вами обов'язково зв'яжуться і зорієнтують точніше, коли у Вас буде кур'єр! Компенсація за запізнення служби доставки не надається.

Нетермінова адресна доставка здійснюється нашим транспортом по мірі комплектації машини необхідною кількістю замовлень в заздалегідь узгоджений з покупцем день з 09: 00-18: 00. Зверніть увагу, час доставки вказується орієнтовно, для Вашої зручності. Ми не несемо відповідальність, якщо з причин, що не залежать від нас, час відвантаження переноситься. Якщо Ви не маєте можливості прийняти товар в зазначений термін, Ви можете скористатися послугами інших перевізників, відповідно їх тарифів.


Чи є доставка в інші міста України?

В інші регіони доставка здійснюється через популярні служби доставки: Нова Пошта, Делівері, Міст-Експрес (за пільговими тарифами).

Можлива адресна доставка кур'єром  Нова Пошта (обговорюватися індивідуально), вона здійснюється до під'їзду / воріт, підйом на поверх замовляється окремо при оформленні замовлення у менеджера. Можливий підйом тільки замовлень, де об'ємна вага одного місця посилки не більше 100кг, а відстань від місця парковки автомобіля перевізника до будинку одержувача не перевищує 50м. За фактом відправки Вам прийде СМС повідомлення з номером ТТН, за яким Ви можете відстежити статус Вашої посилки, а також приблизну дату прибуття до Вас використовуючи сайт: https://novaposhta.ua

При відправці замовлення кур'єрською службою, від Вас необхідна обов'язкова передоплата мінімум 20% від вартості (суму необхідної передоплати можете уточнити у наших менеджерів), залишок вартості товару, а також вартість пересилання Ви оплачуєте при отриманні. Вартість доставки залежить від обсягу і ваги замовлення і вважається з актуальних тарифами перевізника.


УВАГА: при отриманні товару Ви зобов'язані відкрити посилку і перевірити все до Вас приїхало цілим і неушкодженим. Всі замовлення при відправці перевіряються нашими працівниками, і працівником кур'єрської служби, також всі посилки страхуються, а кур'єрська служба несе повну відповідальність за доставку посилки до Вас неушкодженою. Якщо ж Вами були виявлені пошкодження вантажу при прийомі посилки Вам потрібно обов'язково оформити «Акт прийому-передачі» і «Претензію», а також відразу зв'язатися з нами!